Kurs online

 Instagram Reels – przepis na wiralowe rolki. 

TWÓRZ FILMIKI, KTÓRE ZDOBYWAJĄ MILIONY WYŚWIETLEŃ! 

Skorzystaj z kursu i opanuj sprawdzone techniki tworzenia Reels, które wyróżnią Twoją markę, zdobędą nowych obserwujących i zwiększą sprzedaż! 

Zapoznaj się z ofertą

Poświęcasz czas na nagrywanie rolek, kombinujesz z ujęciami, dodajesz popularne dźwięki, publikujesz… i nic. Zasięgi stoją w miejscu, liczba obserwujących wcale nie rośnie, a efekt jest daleki od wiralu. Brzmi znajomo? Nie martw się, nie jesteś sam. Wielu twórców przechodzi przez ten etap, próbując przebić się i zdobyć upragnione zasięgi. Właśnie dlatego stworzyłam ten kurs! 

To intensywny program, który odkryje przed Tobą wszystkie techniki i sprawdzone metody, aby Twoje rolki przyciągały uwagę, wzbudzały zaangażowanie i rzeczywiście pomagały rozwijać profil oraz zwiększać sprzedaż. 

DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z KURSU? 

Instagram Reels to jedno z najpotężniejszych narzędzi do budowania zasięgów w social media. Dzięki dynamicznej formie, skutecznie przyciągają uwagę i zdobywają wyświetlenia – o ile wiemy, jak je tworzyć i dostosowywać do wymogów algorytmu.  

Ten kurs to najbardziej kompletne szkolenie dostępne na rynku, które przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces – od pomysłów, przez nagranie i montaż, aż po publikację i optymalizację, gwarantując, że Twoje filmiki staną się wiralowe! 

Kup szkolenie i uzyskaj dostęp do materiałów szkoleniowych
950PLN  522.50 PLN

 

Jak wygląda od środka?

N

Ponad 60 minut szczegółowych materiałów szkoleniowych.

N

17 zaawansowanych, użytecznych i praktycznych lekcji video

N

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku.

N

Autorskie techniki i schematy skutecznego tworzenia treści.

N

Natychmiastowy dostęp do platformy szkoleniowej.

N

Nielimitowany, roczny dostęp do szkolenia.

Zobacz fragment kursu!

Dla kogo jest ten kurs

Właścicieli firm,

którzy chcą pozyskać więcej klientów
dzięki Instagramowi.

Handlowców i marketerów,

którzy chcą wykazywać jeszcze większą skutecznośćw angażowaniu i pozyskiwaniu klientów oraz ulepszyć swoje umiejętności w tej dziedzinie.

Twórców i influencerów,

którzy chcą spieniężyć swoją społeczność.

Firm internetowych oraz stacjonarnych

które chcą rozkręcić swój biznes
za pomocą Instagrama;

Sympatyków social media i freelancerów

, którzy chcą usystematyzować swoją wiedzę
w dziedzinie Instagrama;

Trenerów, coachów i nauczycieli,

którzy pragną zdobyć praktyczną wiedzę na temat sprzedaży na Instagramie.

Harmonogram szkolenia

Moduł 1: Wstęp do Instagram Reels

1.1. Wprowadzenie 
1.2 Co to są Instagram Reels?
1.3. Czym reels różnią się od innych  wpisów?
1.4. Rodzaje Reels
1.5. Dlaczego warto korzystać z Reels?

Moduł 2: Przygotowanie i niezbędny sprzęt do nagrań Instagram Reels

2.1. Niezbędny sprzęt do tworzenia filmików
2.2. Oświetlenie i jego rodzaje 
2.3. Oświetlenie sztuczne – wybór sprzętu
2.4. Dźwięk – mikrofony 
2.5. Dodatkowe akcesoriastatywy, uchwyty, obiektywy  

Moduł 3: Reels – od tego zacznij

3.1.  Jakie filmiki odniosą sukces?
3.2.  Skąd brać pomysły na reels?
3.3.  Skrypty i scenariusze – dlaczego warto je pisać?
3.4.  Jak napisać skrypt lub scenariusz do filmu?
3.5. Narzędzia i aplikacje ułatwiające tworzenie filmików 

Moduł 4: Jak tworzyć wiralowe Reels?

4.1. Najważniejsze zasady tworzenia reels 
4.2. Jak działa algorytm Reels? 
4.3. Jak złapać uwagę widza i ją zatrzymać? 
4.4. Co zrobić aby Twoje Reels stało się viralem? 

Moduł 5: Reels - nagrywanie

5.1. Nagrywanie telefonem – najważniejsze wskazówki na start
5.2. Nagrywanie telefonem – najważniejsze ustawienia
5.3. Ruchy kamery i ujęcia

Moduł 6: Reels - muzyka i dźwięki

6.1. Dlaczego warto dodawać muzykę i dźwięki do filmiku?
6.2. Na co zwracać uwagę przy wyborze podkładu?
6.3. Rodzaje audio jakich możemy używać
6.4. Gdzie szukać viralowych dźwięków? 

Moduł 7: Reels montaż w praktyce 

7.1. Gdzie montować filmiki
7.2. Co można zrobić z filmikiem
7.3. Montaż i najważniejsze funkcje  aplikacji Capcut 
7.4. Dodawanie muzyki, efektów dźwiękowych, Voiceover
7.5. Cięcia – najlepsze miejsca do cięcia między filmikami
7.6. Cięcia i kreatywne przejścia w praktyce
7.7. Efekty specjalne
7.8. Synchronizacja muzyki z filmem
7.9. Stabilizacja wideo
7.10. Jak dodać napisy do Reels
7.11. Export – najważniejsze elementy, na które warto zwrócić uwagę 

7.12.  Korzystanie z gotowych szablonów.  

Moduł 8: Reels – publikacja, optymalizacja i promocja 

8.1. Publikacja filmiku  w aplikacji Instagram
8.2. Okładki i kadrowanie
8.3. Opis + hasztagi
8.4. Dodawanie tematów do Reels
8.5. Współtworzenie i cross-promocja 

Moduł 9: Reels – po publikacji 

9.1. Sposoby na zwiększenie zasięgów Reels
9.2. Jak analizować statystyki Reels?
9.3. Częstotliwość publikacji
9.4. Interakcje z odbiorcami
9.5. Najczęściej popełniane błędy
9.6 . Zakończenie i podsumowanie kursu 

Zapoznaj się z innymi szkoleniami

Kurs online

Reklamy na Facebooku i Instagramie, które sprzedają

Dlaczego reklamy na Facebooku i Instagramie są Ci potrzebne?

Jeśli dopiero zaczynasz promować swoją markę na tych popularnych portalach, reklamy są konieczne, by rozwinąć biznes. Strona sama w sobie na początku nie będzie generować ruchu ani klientów, ponieważ mało kto wie o obecności marki. Trzeba wypracować sobie odpowiednią widoczność i dotrzeć do użytkowników, a reklama na Facebooku jest niezwykle skuteczna.

789 PLN

Dowiedz się więcej

Kurs online

LinkedIn – O tajnikach najskuteczniejszego portalu biznesowego na świecie

Jak prowadzić konto na LinkedIn, aby zwiększyć rozpoznawalność i odnieść sukces? Ten mini kurs pomoże Ci opanować wszystkie umiejętności związane z prowadzeniem konta na LinkedIn.Poznasz 10 kroków na to, jak stworzyć mistrzowski profil i wypromować Twoją markę osobistą.

79 PLN

Dowiedz się więcej

0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu