Kurs online
Instagram Reels – przepis na wiralowe rolki.
TWÓRZ FILMIKI, KTÓRE ZDOBYWAJĄ MILIONY WYŚWIETLEŃ!
Skorzystaj z kursu i opanuj sprawdzone techniki tworzenia Reels, które wyróżnią Twoją markę, zdobędą nowych obserwujących i zwiększą sprzedaż!
Zapoznaj się z ofertą
Poświęcasz czas na nagrywanie rolek, kombinujesz z ujęciami, dodajesz popularne dźwięki, publikujesz… i nic. Zasięgi stoją w miejscu, liczba obserwujących wcale nie rośnie, a efekt jest daleki od wiralu. Brzmi znajomo? Nie martw się, nie jesteś sam. Wielu twórców przechodzi przez ten etap, próbując przebić się i zdobyć upragnione zasięgi. Właśnie dlatego stworzyłam ten kurs!
To intensywny program, który odkryje przed Tobą wszystkie techniki i sprawdzone metody, aby Twoje rolki przyciągały uwagę, wzbudzały zaangażowanie i rzeczywiście pomagały rozwijać profil oraz zwiększać sprzedaż.
DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z KURSU?
Instagram Reels to jedno z najpotężniejszych narzędzi do budowania zasięgów w social media. Dzięki dynamicznej formie, skutecznie przyciągają uwagę i zdobywają wyświetlenia – o ile wiemy, jak je tworzyć i dostosowywać do wymogów algorytmu.
Ten kurs to najbardziej kompletne szkolenie dostępne na rynku, które przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces – od pomysłów, przez nagranie i montaż, aż po publikację i optymalizację, gwarantując, że Twoje filmiki staną się wiralowe!
950PLN 522.50 PLN
Jak wygląda od środka?
Ponad 60 minut szczegółowych materiałów szkoleniowych.
17 zaawansowanych, użytecznych i praktycznych lekcji video
Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku.
Autorskie techniki i schematy skutecznego tworzenia treści.
Natychmiastowy dostęp do platformy szkoleniowej.
Nielimitowany, roczny dostęp do szkolenia.
Zobacz fragment kursu!
Dla kogo jest ten kurs
Właścicieli firm,
którzy chcą pozyskać więcej klientów
dzięki Instagramowi.
Handlowców i marketerów,
którzy chcą wykazywać jeszcze większą skutecznośćw angażowaniu i pozyskiwaniu klientów oraz ulepszyć swoje umiejętności w tej dziedzinie.
Twórców i influencerów,
którzy chcą spieniężyć swoją społeczność.
Firm internetowych oraz stacjonarnych
które chcą rozkręcić swój biznes
za pomocą Instagrama;
Sympatyków social media i freelancerów
, którzy chcą usystematyzować swoją wiedzę
w dziedzinie Instagrama;
Trenerów, coachów i nauczycieli,
którzy pragną zdobyć praktyczną wiedzę na temat sprzedaży na Instagramie.
Harmonogram szkolenia
Moduł 1: Wstęp do Instagram Reels
1.1. Wprowadzenie
1.2 Co to są Instagram Reels?
1.3. Czym reels różnią się od innych wpisów?
1.4. Rodzaje Reels
1.5. Dlaczego warto korzystać z Reels?
Moduł 2: Przygotowanie i niezbędny sprzęt do nagrań Instagram Reels
2.1. Niezbędny sprzęt do tworzenia filmików
2.2. Oświetlenie i jego rodzaje
2.3. Oświetlenie sztuczne – wybór sprzętu
2.4. Dźwięk – mikrofony
2.5. Dodatkowe akcesoria – statywy, uchwyty, obiektywy
Moduł 3: Reels – od tego zacznij
3.1. Jakie filmiki odniosą sukces?
3.2. Skąd brać pomysły na reels?
3.3. Skrypty i scenariusze – dlaczego warto je pisać?
3.4. Jak napisać skrypt lub scenariusz do filmu?
3.5. Narzędzia i aplikacje ułatwiające tworzenie filmików
Moduł 4: Jak tworzyć wiralowe Reels?
4.1. Najważniejsze zasady tworzenia reels
4.2. Jak działa algorytm Reels?
4.3. Jak złapać uwagę widza i ją zatrzymać?
4.4. Co zrobić aby Twoje Reels stało się viralem?
Moduł 5: Reels - nagrywanie
5.1. Nagrywanie telefonem – najważniejsze wskazówki na start
5.2. Nagrywanie telefonem – najważniejsze ustawienia
5.3. Ruchy kamery i ujęcia
Moduł 6: Reels - muzyka i dźwięki
6.1. Dlaczego warto dodawać muzykę i dźwięki do filmiku?
6.2. Na co zwracać uwagę przy wyborze podkładu?
6.3. Rodzaje audio jakich możemy używać
6.4. Gdzie szukać viralowych dźwięków?
Moduł 7: Reels – montaż w praktyce
7.1. Gdzie montować filmiki
7.2. Co można zrobić z filmikiem
7.3. Montaż i najważniejsze funkcje aplikacji Capcut
7.4. Dodawanie muzyki, efektów dźwiękowych, Voiceover
7.5. Cięcia – najlepsze miejsca do cięcia między filmikami
7.6. Cięcia i kreatywne przejścia w praktyce
7.7. Efekty specjalne
7.8. Synchronizacja muzyki z filmem
7.9. Stabilizacja wideo
7.10. Jak dodać napisy do Reels
7.11. Export – najważniejsze elementy, na które warto zwrócić uwagę
7.12. Korzystanie z gotowych szablonów.
Moduł 8: Reels – publikacja, optymalizacja i promocja
8.1. Publikacja filmiku w aplikacji Instagram
8.2. Okładki i kadrowanie
8.3. Opis + hasztagi
8.4. Dodawanie tematów do Reels
8.5. Współtworzenie i cross-promocja
Moduł 9: Reels – po publikacji
9.1. Sposoby na zwiększenie zasięgów Reels
9.2. Jak analizować statystyki Reels?
9.3. Częstotliwość publikacji
9.4. Interakcje z odbiorcami
9.5. Najczęściej popełniane błędy
9.6 . Zakończenie i podsumowanie kursu
Zapoznaj się z innymi szkoleniami
Kurs online
Reklamy na Facebooku i Instagramie, które sprzedają
Dlaczego reklamy na Facebooku i Instagramie są Ci potrzebne?
Jeśli dopiero zaczynasz promować swoją markę na tych popularnych portalach, reklamy są konieczne, by rozwinąć biznes. Strona sama w sobie na początku nie będzie generować ruchu ani klientów, ponieważ mało kto wie o obecności marki. Trzeba wypracować sobie odpowiednią widoczność i dotrzeć do użytkowników, a reklama na Facebooku jest niezwykle skuteczna.
789 PLN
Dowiedz się więcej
Kurs online
LinkedIn – O tajnikach najskuteczniejszego portalu biznesowego na świecie
Jak prowadzić konto na LinkedIn, aby zwiększyć rozpoznawalność i odnieść sukces? Ten mini kurs pomoże Ci opanować wszystkie umiejętności związane z prowadzeniem konta na LinkedIn.Poznasz 10 kroków na to, jak stworzyć mistrzowski profil i wypromować Twoją markę osobistą.
79 PLN
Dowiedz się więcej